Retourprocedure

Een retourzending aanvragen kan eenvoudig via je klantaccount. Om een retourzending te kunnen indienen moet je als klant bij ons geregistreerd staan.
Indien je een order als gast geplaatst hebt (dus zonder klantaccount), dien je je met hetzelfde e-mailadres te registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount.

Stappenplan retourzending

  1. Log in als klant op onze website (indien je een order als gast geplaatst hebt (dus zonder klantaccount), dien je je met hetzelfde e-mailadres te registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount).
  2. Je komt op een pagina met een overzicht van je orders. Klik op Bekijken naast de order waarvan je artikelen retour wilt sturen.
  3. Je komt nu in het overzicht van de desbetreffende order. Klik rechts onderin op Artikelen retourneren om de retourzending aan te maken.
  4. Je bent nu op een pagina waar je de retourzending kunt instellen. Geef aan welke producten je wilt retourneren. Dit doe je door het aantal aan te geven.
  5. Geef aan waarom je de artikelen retour stuurt.
  6. Klik op Verstuur.

Stuur het pakket op naar:
Fachera
Cederlaan 10
9301 NM Roden


Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x